Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

UNBORN-'Ενα όμορφο τραγούδι-Ένας ύμνος στο δικαίωμα στη ζωή

‘’Αγέννητο’’(Unborn) ένα τραγούδι με ξεχωριστή ομορφιά και ευαισθησία,ένα τραγούδι που ήδη σώζει ζωές


Το αγέννητο ειναι ένα τραγούδι της χριστιανής καλλιτέχνιδος Caitlin Jane ,το οποίο εμπνεύστηκε μετά την απρογραμμάτιστη εγκυμοσυνη μιας φίλης της και μεταδίδει ένα μήνυμα ελπίδας αλλά και μια δυνατή εικόνα του αγέννητου ακόμα ανθρώπου.



Το βιντεοκλίπ δείχνει μια νεαρή γυναίκα έτοιμη να ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ όταν ανακαλύπτει ότι είναι έγκυος.Το βίντεο κλίπ δίνει φωνή σ΄αυτόν που δεν μπορεί…ακόμη να μιλήσει.’’Εγώ είμαι αγέννητος/Εγώ δεν μπορώ να μιλήσω τότε όταν…/…φοβάμαι’’

Η γυναίκα όλο και πιο πολύ παραιτειται

από την ιδέα της εκτρωσης στο μέτρο που συζητάει

συνεχώς με το αγέννητο ακόμη παιδί της

Στη συνέχεια λέει:

‘’Eίμαι ζωντανός/η καρδιά μου χτυπάει…κάποια μέρα θα μεγαλώσω/Κι αυτό επειδή/εσύ δεν ήσουν αδιάφορη και μ΄αγάπησες’’Η γυναίκα αποφασίζει να εγκαταλείψει την κλινική’’προγραμματισμού’’γεννήσεων.Οι επόμενες σκηνές μας δείχνουν παιδιά στο πάρκο να παίζουν.Στο τέλος βλέπουμε το παιδί… γεννημένο.



Σύμφωνα με την Τζέιν ,εμπνεύστηκε αυτό το τραγούδι όταν έμαθε ότι μία πρωήν συμφοιτήτριά της αντιμετώπιζε μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη.Όταν το έμαθα σοκαρίστηκα στην αρχή-δήλωσε στο LSN,αλλά άλλαξε την απόφασή της με θάρρος και κράτησε το παιδί.

Η μελωδία και οι στίχοι του τραγουδιού άνοιξαν τα μάτια σε πολλές γυναίκες που βρισκόνταν σε παρόμοια κατάσταση.



Μόλις έγραψα το τραγούδι και άρχισα να το τραγουδάω,ήμουν πολύ αγχωμένη επειδή δεν ήξερα τι ανταπόκριση θα έχει’’Μερικές θέσεις του τραγουδιού δεν είναι χριστιανικές…Είναι αγχωτικό να περνάς μέσα από αυτές’’

Παρ’όλα αυτά –είπε η Τζέην-το τραγούδι είχε μεγάλη επιτυχία και άγγιξε πολλές γυναίκες.

Πολλές γυναικές-συμπλήρωσε η Τζέιν-ήρθαν να με βρούν και να μου πουν την ιστορία τους,είτε κράτησαν το παιδί,είτε έκαναν έκτρωση, είτε υιοθεσία.Πολλές γυναικες μου μίλησαν για την παρουσία της χάρης του Θεού στη ζωή τους



‘’Μερικές φορές οι άνθρωποι πιστεύουν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα’’(στο σταμάτημα μιας έκτρωσης)είπε’’.Εγώ πιστευώ ότι οι γυναίκες επιθυμούν να έχουν και μία άλλη επιλογή’’-αναφερόμενη στα κέντρα που προορίζονται σε εγκυμονούσες γυναίκες .’’Εάν φτάσουν μέχρι εδώ ήδη έχουν την δυνατότητα και μιας άλλης επιλογής''

Μετάφραση-www.orthodoxigynaika.blogspot.com

Πηγή-www.LifeSiteNews.com





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου